Höstväder!

Igår hade vi mamma och Emilia på besök=) Vi åt en god middag och fika goda kakor.
Snälla Emilia städa till oss=)
Tack för en mysid dag=)

Idag har Iza varit på dagis och jag har mest kopplat av...
Har hela tiden tyckt att det fungerar ok att cykla men de sista dagarna har det med gjort ont=( Suck!

Som det ser ut nu kommer Jocke att börja jobba morgon redan nästa vecka=) Mysigt att ha honom hemma varje kväll...
Men det betyder att jag själv måste lämna Iza varje morgon men att hjärtat kan hämta henne...
Kommer bli en omställning men skönt att veta att vi kommer vara två hemma om kvällarna när vi får en liten=)

Att vara gravid är så mysigt känna sparkar och hur han rör sig där inne...
Synd bara att man ska ha ont varje dag så man inte kan njuta som man vill.
Nu har jag även en UVI och äter penicillin 2 gånger om dagen..
Nu tycker jag det får sluta så jag bara kan få njuta av dessa tre sista månader!

Är idag i vecka 26(25+2)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0