En härlig dag!

Idag har Iza och jag varit i väg hela dagen=) Jocke körde oss till mammas salong där jag färga håret och Iza blev klippt=)
Så nu är jag brunett=) Jag gillar de! Vet att mannen min tycker jag ska vara blond men jag hoppas han gillar de..
Bild kommer under morgondagen..
Efter besöket hos mamma ´körde mamma oss till jägers där vi möte upp Lillis och Anton... Lillis var förkyld så istället för badhuset blev det leklandet. Vi pröva det nya Leos.. Oj vad stort det var nästan för stort! Svårt att hålla reda på barnen... Men Lillis sprang runt och gjorde ett bra jobb=) Barnen hade jätte kul!
Efter leklandet blev det pizza ute i Oxie. Barnen vände upp och ner på Antons rum och jag och Lillis gick igenom bebis kläder=) Fick massor!
Tack underbara Lillis och Anton för en super mysig dag!
Trots att har svårt att gå kom jag fram... Det går inte snabbt men det går framåt hihi..

Nu sitter jag i soffan och äter lite godis. Hjärtat hade handlat massa gott till oss allt från chips till godis=)
Tänkte titta på lite film sen hoppa i säng..

Imorgon ska jag i väg med svärmor och titta vagn=) Hon känner någon som kunde ge oss ett bra pris. Så imorgon hoppas jag att beställt en vagn. Och kanske handlat lite smått och gott!

Glad för alla fina människor jag har runt mig!

Kommentarer
Postat av: Lillis o Anton

Tack för igår gumman! Ni är bäst!!

2011-09-24 @ 08:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0