Då var helgen över!!

Känns som mina dagar mer eller mindre ser ut på samma sätt...
Spelar ingen roll om det är måndag eller lördag!

Igår och idag har jag haft riktigt ont i min rygg... Så vi har inte gjort så mycket...
Jag bakar på=) Denna helgen har det blivit frukostbullar och kanelbullar=)
Iza och jag har blivit riktigt duktiga på att baka=)

Trött på att ha ont!! Vill orka göra saker... Så som det är nu vågar/kan jag inte åka någonstans om inte någon kör mig:( Så jag känner mig låst.
Jocke får göra det mesta här hemma...

Idag har vi varit på lekplatsen ett par timmar tillsammans med Linda och hennes barn=) Hon ska ju med ha en liten i januari. Kul att ha en mamma kopis så nära.. Vi bor 5 min från varandra..
Izabella hade super skoj och hade gärna stannat hela dagen=)

Imorgon är det dagis igen och vila för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0