Kan inte somna om...

Mannen åkte till jobbet för en timme sen... Jag vaknade när han skulle gå upp och kan INTE somna om..
Så nu ligger jag här klar vaken i sängen med datorn...


Igår var det 7 år sen mannen och jag träffades<3 Tänk vad snabbt tiden går...
Hjärtat och jag fira med en god middag på kina resturang och sen massa godis, ljus och MYS här hemma=)
Izabella sover hos morfar och nonna.. Hon har det nog super mysig för hon hade inte ens tid att säga godnatt till mamma igår..

Iza har bara varit borta sen två igår men jag saknar min prinsessa redan=( Ingen att morgonmysa med...
Vad ska jag göra när jag stiger upp???

Nej nu lite frukost!

Går idag in i vecka 37!!!

När inte ens hundarna vill vakna då vet man att man är uppe för tidigt=)





JAG ÄLSKAR DIG SÅ HJÄRTAT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0