Helg!

Även jag är ledigtre dagar och detta känns helt underbart=) Hela familjen lediga tillsammans.

Jag är verligen helt färdi5g! Vakna klockan 4.00 idag och kunde inte somna om=( Klockan ringde sen 0520:(
Sen blev ju min cykel stulen när vi var på rhodos så jag måste gå överallt!! Oki kanske inte så smart att lämna den på stationen i två veckor! Men kan man inte låta andras saker va?? Nu måste jag fixa en cykel för jag orkar verkligen inte gå flera km var dag!
Slutat vid tre idag och tog mig hem.. Trodde vi skulle träffa Evelina och barnen idag men så blev det ju inte... Så Iza och jag gick till pizzerian och dela en pizza super mysigt:)
Hemma blev det soffmys:)

Imorgon är det midsommar och om vädret är ok ska vi dansa runt midsommarstången med mamma Emilia sandra och Linnea. Men det har det ju lovat dåligt väder! Eftermiddagen blir det middag hos pappa och Mi:)

Tänkte bjuda på lite Rhodos bilder




Jag och min då blivande


Izabella med pappa

 
fina Iza på sambika stranden


farmor och Izabella


Kusin Frida som med var på Rhodos kom på besök


Frida och Iza


fina Lindos


jag och mannen min




finaste Iza tittar på vattnet


Mammas underbara flicka


nonna och Iza


Finaste pappa med sin älskade fru


mamma och Iza


Iza med sin "beundrare"

bad med morfar


Jag med min älskade pappa

Bilder från bröllpet har jag MASSOR som jag ska gå igenom så det kommer om ¨några dagar!
Lovar bild på magen imorgon... Den växer på bra nu:) Vecka 16 imorgon... Har varit lite dålig på att fota den bara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0