En varm och gnällig Izabella!

Iza är inte alls på humör idag=( Hon är gnällig och vill inget... Är nog för det är så varmt idag!
Själv har jag gått hem från jobb idag med ryggvärk igen! Känns oki när man är hemma och inte gör så mycket men så fort jag jobbat eller gått en lång runda har jag såååå ont i ryggen... Jag skulle ha jobbat helgen men nu blir jag hemma och vilar ryggen... Sen är det ju semester till onsdag vecka 29=)
Jag bara räknar ner dagarna till jag ska vara hemma och vara mammaledig...

Imorgon ska vi äntligen få träffa finaste Lillis och Anton=) Vi hoppas på bra väder så vi kan bada och sola...
Sen eftermiddag ska vi träffa Evelina och barnen=) Vilken toppen dag!
Hoppas bara ryggen vill som jag...

Imorgon går jag in i vecka 17=) Endast två veckor kvar till ul=) Har börjat känns bebisen lite smått där inne. En svag men mycket mysig känsla=)
Jag tror där bor en pojke där inne men Jocke tror en flicka=) Hoppas man får veta de på ull=)
Namn har vi inte än många förslag men inget känns riktigt rätt. Så mycket lättare när man vet vem som bor där inne=)
Har inte handlat en enda sak än.. Inte likt mig=) Men jag ska med svärmor till ullared i augusti så då ska det handlas=) Men innan dess blir det nog lite kläder hihi..
Jag vet jag lovat bild och det ska ni få=)
Ohh vad det är mysigt med mage=)

Nej nu ska jag ta hand om en gnällig dotter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0