SOL!

Oj oj idag har det varit sol mer eller mindre hela dagen=) Haha nästan såjag tyckte det var för varmt...

Idag har ryggen varit helt oki men usch så ont jag hade igår Kunde knappt gå på kvällen=( Nu har jag denna veckan och känna efter om jag ska kontakta min barnmorska för en tid till läkaren eller om jag klarar jobba till den 17 de oktober! Jobbar två veckor när jag kommer tillbaka nästa vecka sen är jag mammaledig en vecka=)

Idag har vi haft besök av nygifta paret Lillis och Stoffe och Anton såklart. Killlarna fixa med Jockes supra så nu fungerar den igen=) Jag och Lillis snacka massa skit och barnen lekte och busa=)
Lika trevligt som allltid!
Härligt att man kunde vara ute och leka.
Vid halv tre lämna alla mig och Iza.. Så vi har haft mamma dotter mys hela eftermiddagen.. Nu har vi satt och i soffan för att titta tom och Jerry... Nu hoppas jag att Iza somnar tidigare idag än vad hon gjort den senaste tiden hon har helt vänt på dygnet... Men idag väckte jag henne strax efter nio så jag hoppas hon vill sova om någon timme!!! Dagis nästa vecka ju...

Nej nu mys med sessan!

Bebisen sparkar verkligen idag så mysigt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0