Lillis möhippa!

Ja igår var det änligen dags för Lillis möhippa=) Även stoffe hade sin svensexa=)

Dagen börja med at vi "tog" henne kl halv tio hemma hos henne.. Hon blev super förvånad när vi kom in springande hihi
Sen åkte vi till Kungsparken för champagne  och jordgubbar. Hon skulle även måla av sin blivande man så som hon såg honom.
Samtidigt som vi är i parken tar grabbarna Stoffe!
Efter parken fick Lillis leka kusk(stavas de så?) på jägers. Hon fick fina kläder hjälm och hella köret på sig=)
Sen blev det lunch uppe i stan=) För sen var det dags för dans på dansakademin. Hon fick jätte snygga kläder på sig haha...  Sen skulle de dansas pussycats dolls=) Jag fick äran och ta foto när de andra dansa=)
Riktigt duktig var Lillis!
Sen blev de bad och mer ) champagne Vi gjorde oss i ordning för sedan kom kocken=) Han skulle hjälpa Lillis laga kvällens mat. Och även ge henne tips då hon absolut inte (kan) vill laga mat!! Maten blev super!
Sen åt vi middag tillsammans skratta prata gamla minne=)
En riktig toppen dag! Kommer komma foto när jag får de skickade till mig!

Nu väntar jag på finaste Izabella ska komma hem=) Saknar min sessa

Tack till alla tjejer som var med igår och ett exra stort tack till Lillis som verkligen bjöd på sig själv!
2 veckor kvar till bröllopet nu!

Och tack pappa som körde mig hem!

Kommentarer
Postat av: Lillis

TACK ska ni ha!! Det var jätte roligt på alla möjliga vis!! Love you Puss

2011-07-10 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0