Fixar dag!

Idag har vi haft en riktig fixar dag... Dagen börj även idag med sovmorgon=) Härligt med semester när man kan var uppe lite längre och sova länge=)
Lite mys framför tvn och en lång dusch sen gav vi oss i väg för att stora handla=)
När vi sen kom hem skulle det städas här hemma vilket som verkligen behövdes! Jag städa här inne och hjärtat gjorde trädgårdsarbete... Men nu känner jag att jag gått mycket och städat. Detta känns i min rygg!!! Värre än någonsin=( Hoppas det känns bättre imorgon...

Har haft super svårt att hitta tärnklänning... Men äntligen idag hitta jag den rätta=) Och den satt jätte fint över tjocka magen=) Hoppas den sitter lika fint om tre veckor hihi

Imorgon lämnar jag och Iza Jocke ett par timmar för att åka in till malmö och äta lunch med mamma och Emilia. Hjärtat får stanna hemma och göra trädgårdsarbete haha=)

Har lovat flera bröllops bilder och detta kommer efter den 16de för då ska vi ha våra och nära och kära på middag och filmvisning=)

Nej nuska jag lägga mig på min värmedyna och ta hand om min onda rygg!!
Kanske dax att ringa barnmorskan och få en tid till läkaren??
Men kommer ju ihåg när jag vänta Iza ochhade ont i min rygg..Det gjorde ju inget! Ett bälte har jag redan...
Ja ja vi får se hur det går=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0