Underbart väder=)

Vilket påsk väder vi har haft=) Tråkigt nog har jag spenderat största delen av min påskhelg på jobbet...
Men jag har fått vara ute en del ändå=)
Lördag bjöds det på middag hemma hos mamma=) Vår grillpremiär. MM super gott.. Även sis med familj var där och det bytades påskägg.. Nu är man själv för stor så man får inga ägg=(

Eftersom vi jobbat hela helgen har Iza spenderat sin helg med farmor,mormor och morfar o nanna
Hon har sovit hos morfar i natt. Så nu passar jag på att njuta av lite egentid ute i trädgården=)
Tänkte jag och hjärtat skulle ta en lunch någonstans sen=)

Nu är det inte så lång tid kvar tills vi åker till Rhodos. Igår var det 6 sexor kvar!
Ohh vad jag längtar=) Så härligt att bara slippa tänka på allt med jobb,tvätt städ osv... Bara njuta av god mat och sol och värme.
Hundarna brukar vi lämna på hundpensionat men för två veckor där i juni kostar 5000 kr!! Helt sjukt!! Så om något vill ta hand om våra älskade hundar för halva det priset så säg tilll=)

Izabella är just nu inne i en jobbig trots.. Denna trots handlar mest om kläder! Hon villl ta på sig vad HON vill och då spelar det ingen rióll om kläderna ligger i tvätten eller om det är vinterkläder mitt i sommaren! JAg tycker hon själv ska få välja vad hon vill ha på sig med någon måtta såklart!
Igår blev hon tokig för jag tvätta hennes nya linne som hon fått av mormor för det skulle hon ha på sig NU!!!
Hoppas denna trots snart blir bättre för man blir lite smått galen=)
Men tur att 95% av tiden är hon helt underbar=)

Nej nu sol och lunch med hjärtat i vår underbara trädgård=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0