Tordag

Har varit hemma från jobbet igår och idag har inte känt mig riktigt bra=( Men idag känns det bättre. Men stannar hemma imorgon med.
Väntar på att Evelina ska komma så ska vi gå och hämta barnen tillsammans=)

Izabella var igår på sin första stora utflykt=) De var i skånes djurpark hela Izabellas avd super mysigt=) Och bra hade de gått med. Härligt när det hittar på lite.
Imorgon håller jag Iza hemma. Så ska vi ha en mys dag bara hon och jag=) En mor och dotter dag är aldrig fel. Sen är Jocke ledig så då ska vi grilla och ha familjemys=)
Känner mig så glad för min fina familj!

Jocke har även hämtat hem sin nya bil.. Så nu har vi tre bilar=) Hoppas snart jag får köra min som bara står här hemma. Men jag bara kan inte sälja den. Och det är alltid bra att ha en extra bil eller hur??

Igår blev världens finaste Izabella 3 1/2 år!!! Tänk vad snabbt tiden går. Mammas älskling tack för att du är du och för att du ger oss så mycket=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0