Ohh vilket underbart väder=)

Vilket sommar väder det har varit idag!! HELT UNDERBART!
Jag har tyvärr spenderat halva dagen på jobbet... Men eftermiddag/kväll har vi spenderat ute=) Träffa upp Evelina och barnen åt måndagsmiddag på sibylla ute i solen..
Sen tog vi en fika i vår trädgård och avsluta dagen med en runda med hundarna och ett stopp på lekplatsen=) En riktigt härlig dag=)
Men nu har jag äntligen satt mig i soffan och känner mig helt färdig... Skulle kunna gå lägga mig nu... Men med tanke på att Iza inte sover så kanske jag får vänta=) Men funderar på att hoppa big brother idag och det händer ju aldrig haha... Men jag sitter väl här kl tio om jag känner mig själv rätt=)

Men nu en kopp te och egentid=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0