Ledig<3

Jobb helgen är över och nu är det min tur att vara ledig 2 dagar:) Idag har Iza och jag inte gjort några planer alls.. Vi ska städa och tvätta och lite annat men vi ska bara vara hemma. En riktig mor och dotter dag:)

Izabella har börjat trotsa! Den senste veckan har hon verkligen testat sina föräldrar! Så fort hon inte får som hon vill så stor gråter hon och kastar sig på golvet! Vi brukar ställa henne i en hörna och förlklara för henne ´sen får hon stå där typ 5 min.. Igår kväll fick hon ett jätte utbrott för att hennes nattlinne var smutsigt och hon inte fick ha det på sig! Ca 20 min tog det innan det blev bättre.. Men det visar sig att mamma är men envis än hon själv!!
Men det hör väl till åldern..

Våren är här! Vilket underbart väder vi hade igår man kunde nästan tro att det var sommar=)
Jag jobbade fram till halv tre men resten av eftermiddagen spendera vi ute:)  Satt ute och fika jordgubbar och glas i solen tillsammans med mamma och Emilia.. Riktig sommarkänsla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0