Härliga Lördag=)

Inget regn på valborg? Detta händer inte allt för ofta=)
Dagen idag har vi spenderat hemma. Jag har mest solat och kopplat av. Jocke och Iza har tvättat bilarna och varit och handlat. Jocke har även hunnit jobba ett par timmar.. Hundarna har fått en lång runda och en dusch=)
Kvällen blev det en super god middag. Grillade jätteräkor bla=) Efterrätt blev det jordgubbar=)

Izabella och Milton ligger och tittar på film i Izas säng.. Hjärtat som varit uppe sen sju har somnat i soffan.. Hoppas han snart vaknar...
Jag känner med mig trött men jag väljer att gå och lägga mig lite tidigare istället.
Filmen supersugen är på tv kl nio så det tänkte vi se. Kanske plocka fram lite godis och bara mysa. Njuter av att ha min älskade sambo hemma på kvällen=)

Imorgon jobbar hjärtat igen=( Så vi passar på att bjuda upp Sandra och Linnea. Hoppas på sol så vi kan mysa i trädgården..
Och imorgon ska jag ta några kort... Jag glömer ju kameran varje gång numera....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0