Fredag kväll=)

Underbara helg är här igen<3 Tråkigt nog sitter jag själv även denna fredagen=( Iza somnade för en halv timme sen.. Nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och myser med mina goa hundar=)

Imorgon är det Lördag och då har vi massa roligheter inplanerade=) Först ska vi till syrran och Linnea på förmiddagen och ta en fika=) Två veckor sen vi sågs sist=( Måste pussa lite på sötnosen ju!
Sen vidare till pappa o Mi för en fika där och även lämna av fina Izabella. För på kvällen ska vi vara barnlediga och är bjudna på middag hemma hos Lillis och Stoffe=) Sen får vi se var kvällen slutar..
Iza ser nog vfram emot att åka till morfar och nonna riktigt mycket för hon har frågat ett par gånger varje dag sen jag berätta de om det var lördag NU så hon kunde åka och busa med morfar=) Underbart att se denna kärlek hon har till morfar och nonna=)
Pappa är även snäll och "leker" taxi imorgon..
Så jag tror på en härlig lördag=) Det har även lovat sol och det gillar vi! Hoppas så kanske jag kan ha min nya ursnygga skor imorgon hihi..

Snart är det big brother och det ska såklart ses!


Jag och fina pappa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0