En trotsig 3 1/2 åring!!

Idag har varit en av de få dagar då inte varit kul att vara mamma! Izabella har varit helt omöjlig! Har jag kallat på henne så har hon gått på andra hållet och bara skrattat. Hon har dragit i hundarna och trots att jag sagt till 100 gånger att SLUTA så fortsätter hon.. Hon skriker och gråter när hon inte får som hon vill...
En riktig trots dag kan man säga=)
Men alla får vi ha dåliga dagar och idag har varit Izabellas...
Hoppas på en glad Izabella som lyssnar på sina föräldrar!

Snart är det helg!! UNDERBART!! Imorgon är vi bortbjudna på middag och lördag och söndag är det kalas. Vi ska fira syrran som blivit 30år i onsdags. Och på söndag ska vi fira svärfar som blir 60år=) Så en riktig kalas helg kan man säg. Men jag hoppas på att hinna med lite soffmys med min älskade familj för jag känner att jag behöver de...

Iza ville titta på film så hon är på sitt rum och jag ska passa på att göra absolut ingenting!!!=)


Kommentarer
Postat av: Lillis

Lider med dig! Anton har kommit in i en riktig 2½ års trots IGEN!! Ibland orkar man inte! Sovmys? Det tycker jag låter härligt! Ha en super mysig helg. Puss

2011-04-14 @ 19:05:50
Postat av: Evelina

Du får skicka hit henne nästa gång så du får vila lite gumman! :) eller lämna henne hemma hos Jocke så får du komma hit hihi. Puss

2011-04-14 @ 22:10:48
URL: http://Metrobloggen.se/evsi
Postat av: Evelina

Du får skicka hit henne nästa gång så du får vila lite gumman! :) eller lämna henne hemma hos Jocke så får du komma hit hihi. Puss

2011-04-14 @ 22:11:11
URL: http://Metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0