En riktig måndag!!!

Usch vad seg jag varit idag!! När klockan ringde vid fem ville jag bara stänga av larmet och vända mig om och sova flera timmar till!! Men upp kom jag! Sen har jag jobbat och hållt igång! Nu sitter jag ner i soffan och är verkligen helt död! Men hoppas jag orkar se big brother.. Men sen blir det sängen med detsamma!

Vi har haft en trevlig helg! Lördagens barnfria middag sluta såklart med utgång! Dock kom vi inte in var ville för Stoffe hade fel jeans på sig!!! Så jävla löjligt! Så det fick bli breez.. 20 års gräns!!! Kände oss något gamla haha=) Jag tog det rätt lungt och mådde ok när jag vakna dock kan jag aldrig sova längre än till nio! Så jag var väldigt trött hela söndagen...
Iza hade haft en mysig dag med morfar och nonna=)

Tänkte mest lägga in lite bilder=)


Iza och Linnea myser=)


Jag och syrran=)


fina Linnea


fina Lillis



Lillis och hjärtat!

 
En puss från stoffe


ego!


det bästa som finns!!

Kommentarer
Postat av: sis

Fina bilder:-)

2011-04-05 @ 11:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0