väntar

Väntar på att idol ska komma tillbaka... Idag tror jag Elin får åka hem.. Hoppas på Elin eller Linnea åker.. Gillar inte någon av de...
Sitter här i min ensamhet(inte riktigt ensam har ju Marvik o Milton här) och hoppas på att hjärtat ska komma hem.. Han skulle försöka komma hem lite tidigare.. Hoppas han kommer snart för jag känner mig lite ensam...

Jobbade fram till halv tre idag åkte sen in till centralen möte upp Evelina så vi kunde ha sällskap hem och hämta barnen.. Simon och Izabella går  numera på samma avd=)
Tog en sväng ner till centrum i kävlinge. Med tre barn tog det 1 1/2 timme haha bara för att handla lite.. Efter vår tur i "city" bjöd Evelina på fika. Tack vännen för en trevlig eftermiddag=)

Imorgon blir det mys med familjen.. Vi ska åka till partyland och handla inför söndagens kalas sen hade jag tänkt städa här hemma och kanske tvätta lite... Har även lovat hundarna en riktig långrunda.. Känner att jag vill och behöver en hemma dag med mys med mina bästa...

Nu är det idol=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0