bilder...

En del av er har säkert undrat var blir bilderna från festen av?? Saken var att vår laddare till datorn ville inte mer i slutet på festen... Undra vad vi hitta på med den haha. Men nu har vi en ny=)
Bilderna kommer här med även på facebook då en del av våra gäster ej läser min blogg...

Festen blev jätte lyckad=) Från start till slut hade jag jätte roligt. De minglades dracks massa goda drinkar och skrattades massor=) Tror att alla hade kul för så verkade de. Och alla tacka för en super trevlig kväll=)
Skönt ibland att få bara vara Johanna! Umgås med sina vänner och bara vara..
Izabella hade haft det jätte skoj hos morfar och nonnna som alltid=)

Annars har det inte hänt allt för mycket här hemma.. Jag har jobbat under veckan men imorgon är jag ledig=) Kanske julsakerna åker fram imorgon vi får se=)
Man får ju lite julstämning när snön ligger där ute men annars tycker jag mest den är jobbig... Ställer till det mest..

Lite bilder bjuder jag på!

 
Grabbarna

 
Ann-sofie och Sofia

 
Lillis och Sandra

 
Syrran Lillis o jag=)

 
snyggingen Lillis

 
hjärtat och Heke

 
Jag och Ann-sofie

 
Söta Linn

 
Jag och fia


stoffe o Lillis

 
syrran börjar bli lite berusad

 
petronella

 
mattias och Ann-sofie

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Japp... det var super skoj!

Och denna gången log jag på bilden Johanna =)

Fast hur fan såg jag och Matte ut på sista bilden ? ha ha ha.... Liiiite smått berusade kanske????

2010-11-25 @ 09:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0