Ledig idag=)

Idag har vi varit lediga=) Jobbat helgen...
Dagen idag har vi spenderat med Sis,Linnea, Anna och Ella=) Det blev en god lunch och massa bus och lek. Ella och Iza leker super fint tillsammans. Rikiga kompisar har det blivit. Kul att se hur de leker och pratar med varandra.. Men som rummet såg ut hihi men kul hade de och det är huvudsaken=)
Linnea höll oss vuxna sällskap.. Moster hjärta.. Hur söt får man bli?

Sitter och funderar på Izabellas barnkalas som är nu på söndag=) Vill ju göra det mysigt för Izabella och hennes kompisa.. Som det ser ut nu kommer det till att bli 6 st=) En som inte har svarat än..
Iza ser verkligen fram emot detta kalas och undrar över om inte kalaset kan vara NU hihi sötis..
Ska ta en tur till partyland i veckan för att fixa lite inför kalaset..

Nu ska jag försöka lägga in lite bilder om min dator vill.. Annars får det bli på facebook istället...

 
Linnea och moster på Izabellas kalas

 
Iza med kompisen Anton


En glad Iza

Blev tyvärr inte så många bilder från kalaset.. Hoppas på att få lite från farfar och morfar..


Jag och Lillis nu är det dags för fest=)




puss hjärtat

 
Hjärtat och Stoffe på Harrys

Nu får det vara bra för idag=) Nu ska jag vara social med mannen min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0