Ledig idag:)

Idag är jag ledig=) Och jag har bara varit hemma och det händer nästan aldrig..
Jag har varit duktig och städat och tvättat här hemma... HUndarna har med fått sig en långrunda:)

Izabella som sällan får trots utbrott fick ett riktigt idag! Hon fick inte som hon ville och blev helt hysterisk!!! Som hon skrek.. Men mamma gav sig inte... Efter 10 min av en hysterisk Iza lugna hon sig och gav mig en stor kram:) Är glad att hon inte får det alls ofta.... Lider med er som har det så varje dag....

Iza och jag har precis satt oss i soffan och tittar på film.. Iza är super trött... Jag måste försöka hålla henne vaken 2 timmar till annars lär hon vakna i natt....Vår dotter kan inte somna förre åtta för då vaknar hon mitt i natten och tycker det är dags att gå upp... Och det tycker inte hennes föräldrar! Tur är hennes pappa en nattuggla så han är det som ser till att hon somnar om:)

Nej nu mys med Izabella:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0