Ledig dag=)

Idag har Iza och jag varit lediga=) Izabella som hade svårt att komma till ro igår kväll sov fram till halv tio idag.. Skönt med sovmorgon=) Men ikväll hoppas jag hon kommer till ro lite tidigare och vaknar i tid imorgon så vi får lite förmiddag tillsammans.. För sen ska jag jobba hela helgen=(

Dagen idag varit lugn och skön.. Vi tog en lugn förmiddag med mys och bus här hemma.. Hundarna fick komma ut på en lång runda=) Jocke släppte av oss hos syrran och Linnea innan han körde till jobbet.
Det belv en god lunch och massa bus och mys=) Vid fem åkte vi hem.. Skönt att komma hem i tid och få lite kväll innan Iza ska lägga sig.. Vi tog en fika och titta lite film innan Iza hoppa i säng.. Nu ligger hon i sin säng men tror inte hon sover än... Själv sitter man i soffan och halv tittar på tv och njuter av lite ledig tid=)

Inte alls kul att jobba helgen=( Imorgon när jag åker till jobbet vet jag att jag inte kommer få träffa min sessa från söndag eftermiddag=( Lång tid utan min Izabella.. Hon sover när jag går och sover när jag kommer hem på lördag...
Som tur är så är jag ledig två dagar efter helgen så vi kan mysa massor!

Nu blir det lyxfällan och lite godis för min del=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0