Fundersam...

Känner mig lite nere och väldigt besviken på en person ... Funderar på varför du gör som du gör och varför du säger saker som du säger... Är så besviken på dig att jag inte betyder mer för dig! Ledsen för att det inte verkar som vi kan lösa detta.. Eller du kanske inte bryr dig? Jag lägger ner så mycket tankar på dig... Min egergi! Men inte mer... Bryr du inte dig så lovar jag att försöka göra detsamma.
Vill inte säga vem det handlar om men jag hoppas bara denna person läser detta och förstår att jag är sårad! Önska vi kunde prata med varandra men det verkar omöjligt...
Känner mig fundersam idag.... och kände att jag ville skriva av mig lite...

Men det finns människor där ute som finns där för mig alltid och om alltid ställer upp. Till er vill jag säga tack för att ni finns. Jag älskar er!!!!
Är så tacksam att jag har Jocke och Izabella. Ni är mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0