Farsdag

Fundrsam idag med... Lite ledsen känner jag mig och mitt huvud går på högvarv... Samma person som fortfarande snurrar runt i mitt huvud... Försöker att släppa de men det är svårt...

Idg har vi varit och firat underbara pappa på farsdag.. Det bjöds på middag och fika och massa skit snack och bus=)
Nu sitter jag i soffan och är helt färdig... Har pratat så mycket i denna dag.. Både på jobb och hos pappa så för en gångs skull känner jag mig nöjd ´pratat för idag haha och det händer aldrig. Ni som känner mig vet att jag älskar att prata=)
Men nu sitter jag i soffan lyssnar på lite musik och njuter av lite ensamtid..
Ska ta datorn in i sängen och titta på lite web tv sen nanna...

Grattis till alla pappor där ute! Grattis än en gång till dig pappa DU ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0