1 advent=)

Idag är det första advent=) Tänk om bara några veckor är det julafton... Var blev detta året av???
folk sa till mig att tiden går fortare när du blir äldre och har barn så trodde jag aldrig på de.. Men det är sant!! För varje år som går bara tiden fortare och fortare.... Nästan så jag inte hinner med=)

Iza och jag sitter och bygger pussel och har en lugn mysig förmiddag innan jag måste åka och jobba=(
Har en liten advents present till Iza som hon ska få snart=) Istället för ge varje dag under decemer ger vi varje söndag när det är advent istället=)

Riktigt skit att åka tåg just nu!! För det fösta för detta j*vla väder sen för att de håller på med cittytunnlen.... Vilket som inneär att jag måste byta tåg i Lund BLÄ!!! I detta väder???
Det är en dag som denna som man hatar att man inte har körkort!!!
Jag vet jag måste börja med körkortet igen.. Men jag måste ha tid och energi till det med!!!! Var tänkt jag skulle börja denna månaden.. Men just nu känner jag mig inte alls motiverad.. Hoppas dock den känslan att jag kan och vill kommer tillbaka snart!

Imorgon ska hela familjen vara lediga=) Får se vad vi ska hitta på men någo blir det.

Nej nu mys med finaste Izabella=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0