fundersam...

Lite dåligt med uppdattering jag vet...
Vad har hänt hos oss då?
Jag har jobbat hela helgen.( sen sov vi hos mamma lördag till söndag får Jocke hade herr middag här hemma..
Måndag tog kusin Frida studenten:) Så vi var i Staffanstorp och fira henne:) Jag som hade jobbat helgen plus varit uppe tidigt måndag morgon var helt färdig men trevligt var de:)

Idag har vi ÄNTLIGEN träffat bästisarna Lillis och Anton.. Har inte träffat de på flera veckor.. Det blev massa bus hemma hos oss.... Snacka om att barnen kunde hålla liv!
Jag har varit lite rörig i huvudet idag... Känts som jag har haft miljoner tankar.. Det mesta handlar om detta med Izabellas dagis... Fick änligen tag på kummunen idag.. Jag har jagat henne i en vecka! Hon tyckte såklart föreståndaren betet sig dåligt.. Hon tyckte jag skulle ringa hennes chef... Och försöka få en ändrig men vi vet inte vad vi känner för de.. Är trött på det dagiset.. Finns inget annat dagis som kan ha kvällen... Hon sa att om vi söker nytt dagis kan det gå rätt snabbt att få en ny plats.. Men hur kommer det fungera utan at ha kvällstid?? Det är mycket att lägga på våra föräldrar.. Detta snurrar runt i mitt huvud hela tiden. Vad ska vi göra? Vill inte jobba kvällstid mer!!!

Izabella sover gott och jag sitter i soffan och njuter av en lugn stund.. Jobba igen klockan sju imorgon och jag vill verkligen inte. Vill vara ledig en dag till minst.. Känns ju inte som jag varirt ledig... Känner mig helt färdig...

Skattepengarna kom idag och det känns nice:) Funderar redan på hur jag ska göra av med de haha..
Först blir det renovering i Izabellas rum efter midsommar... Sen får vi se vad vi hittar på:)

Önska Jocke var hemma saknar honom idag...

Kommentarer
Postat av: E*r*m

Ett tips ! Varför inte skaffa en barnvakt, eller ngn äldre som vill ha ngt att göra, + att flickan får vara hemma i sin hemmiljö ...

2010-06-09 @ 09:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0