Lördag

Då var midsommar över och tråkigt nog går vi mot mörkare tider igen... Hoppas nu värmen stannar resten av sommaren...

Midsommar fira vi här hemma tillsammans med pappa, Mi och svärföräldrarna... Vi åt sill och midsommar mat till för rätt sen blev det jordgubbar:) Sen grilla vi senare på kvällen.. Vi hade en jätte mysig och trevlig midsommar:) Och för en gång skull regna det inte...

Idag fick jag en efterlängtad sovmorgon:) Trots att jag bara halv sov så var det underbart att få ligga kvar i sängen till klockan var tio!
Izabella var tött efter gårdagen så hon somnade vid halv två... Hon hade inte vaknat när klockan var tre så då väckte jag henne... Vi packa i hop oss för en tripp till Sibarps marknad... Blev lite små shopping:)
Ingen av oss kände för att laga mat idag så vi tog en tripp till Lorensborgs resturang:) Var jätte härligt väder att sitta ute och äta i:) Izabella sköte sig bra...
Nu tittar Iza på film i sitt rum och jag och hjärtat sitter i soffan och har tagit fram godis:)

Lite bilder från gårdagen

 
midsommar fina:)

 
puss pappa

 


pappa och jag


Hjärtat och jag


ett snabbt dopp i poolen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0