som vanligt....

Idag blev jag ARG igen... Och som vanligt var det på Izabellas dagis.. Eller på föreståndaren....
Nu är det problem IGEN med Izabellas kvällar... Denna gången hade det glömt att meddela att Petter skulle sluta... Han sista kväll var igår.. Så en ny skulle komma på onsdag en ny som JAG eller IZABELLA aldrig har träffat... Vad f*n ska det vara så svårt??
När jag sen får veta detta av Petter igår ringer jag såklart föreståndaren och är INTE glad.. Men hon verkar inte bry sig det minsta... Sa som det var att vi inte trivdes att det kändes rörigt mm men hon försökte bara förklara bort det med att det var den enda förskolan som hade kvällsöppet!!!!
Imorgon ringer jag kommun nu får det vara slut på detta...

Efter prat med Jocke och våra föräldrar har vi kommit fram till att söka nytt dagis till Iza... Inga kvällar utan alla hjälps åt att försöka lösa kvällarna... Under tiden måste jag försöka hitta ett nytt jobb...

Ja ja jag ville bara skriv av mig lite...


Kommentarer
Postat av: Gordi

Dåligt av dem. Mkt dåligt! Jag hade sökt ngt annat för längesen. Ta ut föräldrarledigt de dagar du jobbar kväll tills ni hittar ngt annat, hoppas det löser sig, kram

2010-06-01 @ 21:47:03
Postat av: Nonna Mi

Hej!

Skitdåligt av dem. Hela det stället borde gå en kurs i bemötande eller andra kurser så att de får lära känna glädje och stimulans i sitt arbete igen, de verkar gå på ngn jäv.. slentrian! Ring föreståndarens chef! De lever tydligen på att de är de enda som har kvällsöppet ...som de inte klarar av vilket nederlag!! Kan meddela att boken bockarna Bruse har blivit naggad i kanterna!!! Trollet? nej Oscar? nej morfar? nej Lucas? JA!?! Ha en bra dag och hoppas samtalet går bra med chefen/kommunen. PoK

2010-06-02 @ 08:17:11
Postat av: Lillis

Vad dåligt, tycker ni gör rätt i att byta. Dom har det bara som försvar o ingenting annat. Känns osewriöst o bryr sig inte om att det påverkar Bella heller. Good luck! Ses ÄNTLIGEN på tisdag! Puss på er

2010-06-03 @ 08:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0