Ledig!

Helgen är gjord och jag kan se fram emot två härliga dagar ledig:)
Idag vakna vi upp till ett soligt väder:) Izabella och jag gick ut i trädgården redan vid kvart över nio.. Men redan vid halv tolv börja solen gå i moln:( Det var skönt ute ändå men ingen sol... Och i eftermiddag har det även regnat lite... Var blir den riktiga sommaren av??? Hoppas den kommer snart för om två veckor går ju jag på semester...
Förmiddagen spendera vi med pappa Jocke:) Inte träffats mycket denna helgen så det var super mysigt:) Vi grilla korv och hade massa mys bara vi tre:)
Vid två åkte hjärtat till jobbet:( Men Bella och jag har haft en mysig dag.. Vi har lekt i trädgården och lekt med lera:) Iza har varit på så gott humör idag och det smittar av sig:)

Imorgon ska Bella några timmar på dagis... Hon har ju inte varit på dagis på nästan två veckor .. Hon kan behöva få träffa sina kompisar och leka av sig lite:)
Så imorgon förmiddag får jag och hjärtat lite tid för oss själv:) Får se vad vi kan hitta på...

Nu ligger Bella i sin säng och tittar på film... Själv tänkte jag ta en kopp kaffe och en god kaka och bara njuta av min ledighet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0