Härliga sol:)

Idag har det verkligen varit helt underbart väder:) Hoppas solen är här för att stanna...
Jag har varit hemma med Izabella tis-ons. Hon har inte varit bra i sin mage... Varit trött och hängig.. Men nu i eftermiddag har hon änligen ätit ordentligt:) Så i eftermiddag har hon varit på toppen humör. Så denna dagen har vi spenderat ute i trädgården:)
Imorgon ska jag och svärmor ta vår årliga tur till Ullared! Så pappa ska komma upp och passa Iza.. Och detta har Bella sagt ca 20 gånger idag att imorgon kommer MIN morfar:)
Jag känner mig rätt trött och lite hängig idag så jag hoppas jag kan somna tidigt så att man orkar upp när svärmor kommer 05:30 imorgon... Vi är alltid först i kön...

Har inte blivit mycket bloggande på den senaste tiden.. Så jag har inte berätta för er att Jocke och jag har köpt nya JÄTTE fina förlovningsringar:) Jag bara älskar min ring... Man kan säga att vi förnya våra löfte till varandre.. Detta gjorde vi på hjärtats födelsedag den 11/6:) Bild kommer imorgon:)

Nej nu ska jag titta på tv och slappa sen hoppas jag att jag kan gå och lägga mig om två timmar...
Bella som somna innan sju igår vakna klockan fyra i morse... Så Bella och jag var uppe ett par timmar innan vi somna gott på soffan:)

Idag har jag och Bella haft världens mysigaste dag tillsammans... Älskar min dotter så otroligt mycket....

Kommentarer
Postat av: Nonna Mi

Så skönt att hon blivit bättre och nu kan äta, det lilla "spigget"! P&K

2010-06-18 @ 09:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0