Härliga dag....

Viken underbar dag!

Dagen idag börja klockan åtta när underbara Izabella kom in och sa mamma jag vill gå till soffan och mysa och titta på musse:)
Vi lämna Bella på dagis vid halv tio.. När hennes bästis Matilda fick syn på Iza blev hon JÄTTE glad:)
Jag och hjärtat körde in till malmö för en mysig fika ute i solen:) Sen körde vi hem och sola i vår härliga trädgåd:) Fick tom lite färg...
Vid två åkte hjärtat till jobbet och jag gick och hämta sessan på dagis... Vi gick direkt till tåget. Åkte till burlövs center för att träffa syrran och Linnea:) Vi handla med oss lite mat och åt där ute:) Sen blev det lite shopping. Hittade lite kläder till mig:) Bella fick en ny hallo kitty väska som hon verkligen gillar...
Var även inne och titta efter en ny mobil till míg men jag hittar inget kul:( Vet inte vad jag ska ha.. Får leta vidare..
Var tänkt att vi bara skulle ses någon timme men Bella och jag var inte hemma från åtta... Det var så mysigt så tiden bara sprang i väg... Hon är bara för go Linnea:)

Imorgon är det dags för jobb igen:( Men snart är det semester!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0