Fredag

Igå var jag och svärmor i Ullared... Snacka om att jag handla haha. Massa nya saker till hemmet som ex gardiner överkast ljusstakar mm.. Så nu har jag turkost i mitt vardagsrum och grönt i vårt sovrum:) Allt blev super snyggt och jag är hel nöjd:) Blev ju även lite kläder till oss alla tre... Tur kanske at man bara åker en gång om året haha...

Izabellla är frisk igen:) Men eftersom hon varit trött och slö hela veckan ville vi hålla henne hemma en dag extra så jag har varit hemma idag med... Har haft syrran och sötaste Linnea på besök:) Det blev en riktig helg dag med massa skit snack och mys.. Izabella är så snäll och duktig med Linnea... En stolt kusin!
Nu har de åkt hem.. Izabella ligger i sin säng och tittar på film på sin nya tv men snart är det dags för henne att sova.. Själv ska man ta en dusch sen gå och lägga sig upp och jobba imorgon HELA dagen:( Men snart är det semester.. Jobbar två veckor till efter denna... Hóppas bara sommaren kommer på riktigt tills dess...

Hjärtat jobbar idag och jag saknar honom här hemma... Blir inte mycket vi ses denna helgen:(


Önskar er alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0