en sjuk Izabella...

Natten mellan torsdag och fredag vaknar Izabella av att hon kräks... Hela Bella och hela sängen helt nerkräkt... Sen kom det upp ett par gånger i timmen under hela natten... Sov ca 2 timmar den natten.. Kul att gå upp när klockan ringde 05.20... Jag åkte till jobbet och Bella och Jocke sov vdare.. Sen hämta de upp mig vid tolv så åkte Jocke till jobbet...
Bella kräkte inte mer sen men hon hade lite feber:( 
Vet inte om hon kräkts för hon har haft så svårt att göra nummer två... Men änligen i imorse kom de ordentligt... Så nu hoppas jag att hon mår bättre... Men hon är helt färdig. Hon vakna först vid fyra av att Jocke gick upp.. Han är i Tykland och handla lite med pappa idag... Sen efter 2 1/2 timme uppe somna hon om i mitt knä... Sov två timmar till sen vakna hon vid åtta och ville titta på musse.. Men efter mindre än tå timar vaken somna hon igen.. Nu har hon precis vaknat igen av att hon kräktes... Synd om sessan...

Var tänkt det skulle vara kalas för hjärtat imorgon som fyllde 29 år igår men det ser mörkt ut med de... får se hur Izabella mår imorgon...
Jag  som sa senast i torsdags på jobbet att Iza inte hade varit sjuk på så länge.. Hoppas hon snart känner sig bättre...

Vekar som Bella somnar om igen så jag passar på att ta en dusch...

Ha en skön lördag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0