För det är ingen vanlig dag...

För det är min födelsedag!!! Idag fyller jag 26 år.. hm 4 år kvar till 30 var tar tiden vagen???
Idag har jag inte gjort så mycket.. Hade kalas för mig igår bara med familjen.. Efter allt jul och nyårs firande orka jag inte ordna med något speciell.. Skönt att bara ha en lugn middag med de nära och kära här hemma:) Sen sov Emilia över här.. När klockan slog midnatt kom Jocke in med min present...:) Det var en nespresso maskin(en kaffe maskin för ej som inte vet:) Pappa och Jocke hade lagt ihop till en riktig värstig maskin.. Snacka om att den lagar gott kaffe mmm..
När vi vakna blev det pannkakor och en kopp gott kaffe.. Sen åkte hjärtat till jobbet.. Vi tog hundarna på en lång runda sen blev det musse film och massa mys.. Sen kom mamma med kina mat mm gott:)
Dagen har varit precis som jag ville.. Minus att hjärtat jobba:(

Izabella mår mycket bättre:) Men hon har fortfarande några prickar som inte torkat in.. så vi får stanna hemma 2 dagar till...

Efersom Izabella mådde bättre på torsdagen bestämde vi oss för att det var ok att hon åkte till momor och Emilia och fira nyår så åkte vi på nyårsfest i södra sandby.. Vi var närmre 30 st.. Det blev lång bord och massa god mat och dryck.. Det blev även lite dans och lite raket smälande(men jag bara titta)
Vid halv tre lyckades vi äntligen få tag i en taxi.. Det blev en mycket dyr resa.. men hem kom vi:)
Iza hade haft det jätte bra hos mormor och Emilia.. Hon ville inte åka hem när vi kom hihi

Nej nu ska jag äta en bit tårta och mysa i min ensamhet..

Lite bilder från nyår:)

 
Jocke och Mattias

 
min favorit bild från kvällen:)

 
värd paret

Kommer fler bilder...

Kommentarer
Postat av: Mia

Fin bild på er ;) Jag o Johan fastnar aldrig..hahaha :)

2010-01-12 @ 16:24:49
URL: http://mijasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0