Hemma igen...

Jaha då är jag hemma igen efter att ha varit på jobb i ca 10 min....
Kom in på jobb och hann byta om och komma ut och säga hej... sen ringer min mobil det var Jocke som sa att Iza hade kräkt ner sig själv!
Eftersom jag har lättast att ta VAB från jobb så hämta de upp mig igen..
Så nu är Jocke på jobb och Iza och jag sitter i soffan...
Men Izabella verkar inte må dåligt! Hon är rätt pigg och glad.. Hmm kanske inte detta är maginfluensa?? Kanske hon bara ätit något konstigt eller något annat?? Hon har fått i sig ett glas vatten för 20 min sen och det har hon fått behålla... Iza vill äta något men jag sa vi väntar en timme...
Så nu får vi se vad som händer...
Jag ska vara hemma tre dagar eftersom man måste vara kräkfri 48 timmar innan man får gå på dagis...


Kommentarer
Postat av: lillis

Nej stackare! Krya på henne. Hoppas verkligen inte att det är. Någon magsjuka utan som du säger något hon har ätit! Ge henne världens puss o kram från oss!

2010-12-13 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0