sover gott...

Nu sover Izabella:) Hon var helt slut idag... Hon vakna när jag gick upp idag 06:30.. sen ville hon som vanligt INTE vila på dagis så hon var helt slut när vi hämta henne klockan tre.. Får väl se hur tidigt vi får gå upp imorgon.

Dagen igår var jätte mysig och trevlig:) Izabella älska att bada.. hon har varit lite skeptisk till de innan men denna gången bara älska hon de. Vilka glädjetjut hon fick.. Riktigt kul att se och höra henne.
Tack mamma och Emilia för en super mysig dag.. Izabella sov sen i 11 timmar i sträck i sin egen säng:)

Izabella är verkligen inne i en dålig "matperiod". Inte alls mycket hon äter just nu.. Tycker verkligen att det är jätte jobbigt. Vet inte vad man ska göra.. Välling och yoghurt (pizza med) går bra men det kan man ju inte leva på.. Nu har detta varat i ett par veckor.. Kan det vara tänder?
Varför är hon så svår med maten?
Hon har ju alltid varit liten i maten men det sista året har det gått rätt bra varför ska det vända nu??

Idag blir det sängen tidigt.. Är rätt trött efter denna dagen på jobbet har varit fullt upp från jag kom in på jobbet tills dess att jag sluta:( Ibland kan man bli rätt trött i huvudet av att jobba med dementa männsikor...

Lägger in lite bilder från vår tripp till badet i furulund:)

 
Hur söt får man vara..?

 
åker "kannan" (så säger Bella)

 
jag och syrran




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0