ont i huvudet!!!

Börjar känna mig bättre men har fortfarande en j*vla huvudvärk!!! känner mig fortfarande slut i kroppen..
så jag ska vara hemma imorgon med sen jobba måndag..
Hela familjen känner sig lite små kassa här hemma. Iza är snuvig och hostig och Jocke har ont i benet och ryggen:( Så vi tar det bara lungt . Vi har även passat på att vila nästan 2 tmmar idag:) Så idag kommer väl inte Iza somna från vid tio ikväll men men härligt var det att sova:) Ibland kan man behöva det om man inte känner sig riktigt bra...

De senaste två månadena har Izabella var helt inne på musse pigg.. hon älskar musse. Hon tjatar om musse flera gånger om dagen. 3 gånger om dagen går musses kluddhus på disney kanalen här hemma.. Hon frågar oss flera gånger när musse är.. Hon har en tröja med mimmi på och den är väldigt stolt över:)
Hon kommer nog få en hel del musse saker nör hon fyller år för alla vet hur mycket on älskar musse..

Nä nu ska jag titta på musse med Bella och pappa Jocke ska börja med maten.

Här kommer lite bilder från förra helgen när vi baka kanelbullar:)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0