Onsdag.....

Då har halva denna veckan också gått.. Lika snabbt som vanligt... Imorgon är jag ledig för jag ska jobba helgen..
Izabella är jätte förkyld:(  Hon har varit på dagis idag och allt hade gått bra hon hade som vanligt varit på bra humör men näsan rinner hela tiden.. Vi som skulle åka och bada imorgon:( det får vänta tills hon har blivit bättre..

Jag ska bli MOSTER!!! Tills våren ska min älskade syster Sandra ha en liten:) Gud vad kul det ska bli....
Har vetat de i flera veckor men änligen fick jag lov att berätta de hihi

Får bli mer bloggande imorgon nu ska jag surfa lite innan jag ska sova.. Är trött idag med...


Kommentarer
Postat av: gordi

Grattis till att du ska bli moster =) Det är en jätterolig roll ska du se, kram

2009-10-16 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0