mår inte bra...

Vaknade igår med huvudvärk:( men tog två alvedon och gick till jobbet.. men efter bara någon timme mådde jag skit!! ont i halen ont i huvudet och kände mig yr.. så vid sex tiden gick jag från jobbet.. Så idag stanna jag hemma.. Ligger nerbäddad i soffan och tittar på våra bästa år..
Inget kul att må så här hoppas det blr snart bättre.. Skulle jobbat denna helgen men som jag känner nu kommer jag stanna hemma..

Nu ska jag titta på tv en stund sen vila igen känner mig helt slut...

Kommentarer
Postat av: Mi o Pappa

Stackars dig! Hoppas du snart blir bättre igen!

Puss o Kram

2009-10-01 @ 18:46:09
Postat av: Evelina

Krya på dig..!!

2009-10-01 @ 19:04:51
Postat av: Johanna

Tack:)

2009-10-02 @ 09:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0