Ledig dag:)

Idag har man varit ledig:) Dagen börja tidigt här hemma. Izabella vakna redan klockan sju.. Konstigt nog gör hon de när jag inte jobbar om morgonen.. ska hon och Jocke sova vidare sover hon alltid till åtta...
Vi gick upp hela familjen och tittade på Izabellas älskade musse pigg.. Efter lite lunch tyckte jag vi kunde vila lite men Bella kände inte detsamma... så hon har inte alls vilat idag.. så hon somna gott kvart över sju. Så nu får vi väl se hur tidigt hon vaknar imorgon...

Vi har varit inne i Malmö på party land för att fixa lite saker inför Izabellas 2 års kalas blev en hel del kan jag säga och rätt dyrt men hon fyller ju bara 2 år en gång.. Och det kommer bli super fint:)
Annars har vi inte gjort så mycket idag. Hundarna fick komma ut på en lång runda och en tripp till lekplatsen har det blivit..
Får ju passa på att via upp sig lite när man är ledig för nu har man en lång helg med massa jobb framför sig:(

Är otroligt sugen på något gott, typ godis. får väl försöka flörta med sambon min så kanske han åker och handlar lite till mig hihi

Passar även på att säga ett jätte grattis till Gordi som blir 30 år idag:)

Kommentarer
Postat av: gordi

Aaawww tack du=) Kram

2009-10-16 @ 11:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0