fredag:)

Då var det dags för helg igen:) Alltid skönt med helg när man ska vara ledig..
Idag har jag jobbat fram till två sen har svärmor varit på besök.. Jocke har varit på hocky och kom precis hem. Så jag hann få någon timme i min ensamhet vilket som inte är så ofta nu när Jocke går hemma.. Ibland är det skönt att vara ensam...
Imorgon är det den stora matchen mellan Sverige och Danmark.. Pappa och Jocke ska ev in till köpenhamn och se matchen på storbilds tv på torget.. Så jag och Iza åker nog in till moster sandra för en lugn och mysig tjejkväll:)

Sitter här och väntar på att idol ska komma tillbaka tyckte det var många idag som inte alls var bra.. Blev riktigt besviken.. Men Erik var ju bra som alltid:) Han är en av mina favoriter.
Efter idol blir det nog sängen har ju varit uppe sen fem så jag är ju rätt trött.. men jag har blivit lovad sovmorgon imorgon ska bli riktigt nice:)

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0