inget bra namn...

Har varit lite dålig uppdattering den senaste tiden.. men det har varit fullt upp..

Förstår mig inte på Izabella om kvällarna.. de flesta kvällar går det hur bra som helst att natta henne i sin egen säng.. man sitter hos henne till hon druckit upp vällingen sen går man så somnar hon.. men sen har hon de kvällar då hon baraVÄGRAR somna.. hon dricker vällingen sen ställer hon sig upp i sin säng och säger jag vill till soffan mamma.. Och då är hon helt omöjlig till att få att stanna i sängen.  Ibland kämpar jag en 45 min utan att få henne att koppla av.. sen ger jag mig.. kanske dåligt men vad gör man?? hon får ju ingen ro..
Sitter sen med henne i soffan en 45 till sen lägger man henne så somnar hon direkt.. Hur ska jag få henne att somna själv i sin egen säng varje kväll??

Annars händer det inte allt för mycket här hemma.. jag jobbar på. Jocke är fortfarande sjukskriven han kommer troligtvis att börja jobba den 19 de oktober.. men hans knä fyller fortfarande på sig med vätska så vi får väl se vad läkaren säger nästa vecka..

Izabella börjar bli en stor tjej. Om bara tre vekor blir vår sessa 2 år!! Tänk vad snabbt två år har gått? ekt otroligt att man är mamma till en 2 åring..
Hon är otroligt envis våran tjej lite smått trotsig kan man säga.. hon vill gärna göra precis som hon själv vill hela tiden.. och får hon inte som hon vill så skriker hon och gråter. Det gäller att vara tuff och inte ge med sig.. Men hon är för det mesta en jätte go och glad tjej:) Det säger de ofta på dagis att hon är en fröjd att vara med för hon är alltid så glad..
Imorgon är det fotografering på dagis.. Det är lite sent ute här i Kävlinge.. Ska bli intressant och se hur de ska få henne att sitta stilla... Hoppas på det bästa..

Jag har ju även gått och blivit brunett.. Än så länge trivs jag jätte bra i de.. Får många komplimanger för de..  en del som tycker jag passar bättre som brunett. Men om jag känner mig själv rätt är jag blondin om några månader igen hihi



Kommentarer
Postat av: Lisette

Hek snäckan!!

Skitsnygg blev din nya hårfärg))!!

jag vill också bli brunett))))))!!

Hur gjorde du?fick du färga det flera gånger?

var du hos frisören?

är du blond i dig själv?fick du pigmentera håret innan?

kram

2009-10-08 @ 07:23:29
Postat av: Johanna

Tack så mycket:) Allt bra med er?

Jag har bára lagt toning i det nu.. Fick göra det två gånger och fick först pigmentera håret innan. Min mamma är ju frisör så det är hon som gjort de;)

Kram

2009-10-08 @ 10:20:14
Postat av: gordi

Skitsnyggt blev det. Du ser helt annorlunda ut, kände knappt igen dig, hihi...Du liknar din syster jättemkt på den bilden, trodde först d va hon.

2009-10-08 @ 10:53:35
Postat av: Lillis

Skit snyggt gumman:) Känner dig om ett tag är du blond igen:) Hihi! Ses på söndag Puss från Lillis o Anton

2009-10-08 @ 12:16:30
Postat av: anso

Tjenixen!

Tycker du passar fint i mörkt. Jag däremot tänker intebli det igen. bukade färga mörkt på vintern innan med för 2 år sedan när jag ville bli blond igen hade jag ett helvete.



Ja... jag känner igen de där med er söta dotter... När oliver var liten( lite mindre än henne) så gjorde vi som så att han fick sin välling i sängen och medans han drack den gick vi ut från rummet. ( hade redan myst sagt godnatt osv) sen började han förståss skrika och så... vi gick in en gån och sa att det va god natt och sen fick han skrika tills han slutade. 2 kvällar gjorde han detta sen förstod han.

Hårt kanske??? Men vi tog råd av VC. Och de e ju så... man måste ju låta barn skrika ibland... tyvär.



När han va lite större belv det att vi borstade tänder , drog ner i fönstret. Läste saga och sen sjöng jag typ 3 sånger samtidigt som jag klia honom på ryggen. Sen somnade han :)

2009-10-08 @ 17:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0