då var det söndag..

Nu är helgen gjord:) Nu ska man vara ledig i två dagar. Ska bli riktigt nice:)
Imorgon ska jag och Izabella ha en mysig morgon bara hon och jag.. Jocke får sovmorgon.. Jag har inte träffat Bella mycket alls denna helgen. Ett par timmar idag bara.. Så imorgon blir det mys i massor och även en lekdejt med Lillis och Anton:)

Vår bil har verkligen otur med sig... För två månader sen gick generatorn sönder (tur nog stod försäkringsbolaget för de) men ändå 2000 kr i självrisk.. I fredags när vi var på väg till malmö kom det en sten från lastbilen och tog sönder vår framruta... Och dettta gick inte att laga utan man måste byta ut hela rutan. 17000 kr i självrisk!!!
Igår när Jocke var ute och körde körde han på ett spik och fick punktering....
Vad är det med denna bilen?? Den är ju bara 2 år gammal...

Nu måste jag ringa runt om Izabellas kalas.. Alltid sent ute:) Skriver mer imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0