Tisdag idag

Izabella har varit lite dålig här hemma IGEN!! men det är inget allvarligt. Hon kräktes massa snor och slem här hemma igår.. Detta hände en hav timme innan Jocke skulle lämna henne på dagis så han fick ringa och säga till jobbet att han inte kunde komma en timme innan han börja... Och idag var jag på utbildning under förmiddagen sen hämta Jocke och Bella mig.. Så då behövde vi inte ta VAB idag.. min chef lätt mig gå efter utbildningen:)
Men idag är hon pigg igen dock ingen vidare apit men så är det alltid när Bella är lite dålig.. Men imorgon blir det dagis.. Och där brukar hon äta bra säger de:) Det är kväll imorgon.. Både jag och Izabella trivs jätte bra med Linda som har hand om Bella de dagar jag jobbar kväll. Så det känns trygt att veta att hon har det bra trots att hon är helt ensam efter sex..

Så i eftermiddag har jag och Bella bara varit hemma och städat och tvättat.. Känns skönt att få det gjort när man vet man jobbar hela helgen:(
Är bjuden på me & i (barnkläder) party på söndag som jag verkligen vill gå på men jag jobbar.. Kanske ska ta semester?? hmm får se hur jag gör..

Nu väntar snart kudden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0