Ledig idag

Jocke och Izabella vilar och jag sitter här i tystnaden och njuter av en kopp kaffe:) Har precis lagt in Bellas dagis schema på datorn..
Vissa veckor är Bella bara på dagis 12 timmar!!! De mesta hon är på dagis är 22 timmar i veckan och åndå får man betala för en heltidsplats! 1200 kr i månaden. Konstigt sytem enligt mig.

Idag är hela familjen lediga:) verkligen skönt när vi är lediga samma dag för det händer inte allt för oftta.
Dagen börjar halv sju då Izabella vakna. Vi lätt pappa sova två timmar till så gick vi upp och hade mysig morgon bara vi:)
När pappa Jocke kom upp åkte pappa och dotter och handla hem lite matvaror medans mamma städa.. Så nu är här rent och fullt i kylen:)
Klockan fyra bär det av till frissan mamma för en tillputsning av alla tre:) Jocke och Bella ska klippas och jag ska klippas och lägga slingor. Fick ju för mig för en månad sen at lägga mörkare toning i håret men kom snabbt på att jag trivs bäst som blondin:) Har ju mer eller mindre varit blondin hela livet..

Har fått klagomål på att jag bloggar för sällan sen jag börja jobba.. Detta beror ju på tidsbrist plus att det inte finns så mycket attt blogga om när man är på jobbet 8 timmar nästan varje dag.. Hinner ju inte med så mycket mer än vardagen.. och det är ju inte så kul att blogga om..
Så det blir nog inte mycket bloggande i helgen för jag ska jobba BLÄ

Nu tänte jag titta på våra bästa år och dricka lite kaffe sen vaknar väl Bella lagom tills det är slut:)

Visst blir man glad av detta härliga väder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0