Tordag

Nu har Izabella varit på dagis 4 dagar.. Känns bättre nu tycker jag:)
Idag hade vi ett möte med föreståndaren.. Angående de kvällar Bella måste vara på dagis.. Så nu har vi fått veta lite mer. Ska få träffa tjejen som ska ta hand om Bella på Torsdag.. Kommer inte vara mer än 3 kvällar i månaden till en börja med. Berätta även för henne att de hade känts lite "rörigt" under de första dagarna.. Då förklara hon att de var beroende på att de hade en personal sjuk och en helt ny personal.. Känns skönt att få veta lite..

Idag lämna Jocke henne... Han var med henne en kvart sen sa personalen du kan åka hem en timme... Vår tjej har varit på dagis själv:) Hon hade varit jätte duktig. Hon blev väldigt glad när jag kom.. Hon gav mig en stor kram.. sen ville hon inte släppa mig hihi.. Känns verkligen konstigt att hon börjat på dagis.. Vad hände?? Hon kom ju för bara någon månad sen.. 15 månader blir hon nu den 27de..

Annars händer det inte allt för mycket här hemma. Vi har mest bara varit hemma denna veckan. Vill ju inte att det ska bli för mycket för Bella..
Imorgon är sambon min ledig:) Bella ska vara på dagis mellan 9 och elva. Tror hon kommer vara där själv imorgon.. Efter dagis ska vi åka och stor handla det behövs verkligen.. sen får vi se vad som händer. Känns som vi behöver komma ut lite..

Bella sover just nu väldigt oroligt om natten.. vaknar ett par gånger och är jätte ledsen.. Så hon sover inne hos oss halva natten men då får jag ingen ro.. Idag somna hon gott klockan åtta:) Hoppas bara hon sover hela natten gott i sin egen säng..

Ska gå in och duscha nu sen blir det sängen tidigt så man orkar upp imorgon.. Nu när Bella ska i väg på morgonen får man ju gå upp lite tidigare..

Kommentarer
Postat av: Evsi

skönt att dte känns bättre!! hoppas hon kommer trivas!

kram

2009-01-23 @ 14:54:07
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0