väldigt trött

Något är med Bella om nätterna just nu.. Den senaste veckan.. Hon har fått för sig att hon ska äta en gång på natten vilket jag tycker är ok om hon somnar om direkt igen men denna veckan har hon varit helt omöjlig.. Så hon har sovit halva natten inne hos oss. Jag gillar det inte!!! Så jag hoppas snart det vänder så hon sover gott om natten igen:)

Igår hade Jocke herr middag här hemma så jag och Bella har sovit hos Lillis och Anton:) Stoffe var ju här så det passa bra. Vi hade en jätte mysig dag. Vi kom vid tre. Vi gick och handla lite sen laga vi middag..
Båda barnen somna vid åtta utan några problem.. Så då korka vi upp en flaska vin och och tog fram godiset..
Efter glas vin var det dags för att sätta lite mörk toning i Lillis hår. Det blev jätte fint:) Så nästa gång blir det färg..
Vid halv tolv gick vi in i sängen. Vi båda var trötta så vi somna väl efter en kvart.. Fram till halv tre sov vi jätte gott sen vakna Izabella.. hon ställde sig upp i sängen och var ledsen. Tog henne till mig men fick henne inte att koppla av. Så klart väckte hon Anton.. Så nu var alla fyra vakna och låg i samma säng. Efter Bella druckit lite välling ville hon somna om men det ville inte Anton..Så fram till fem var vi vakna. Lagom kul tyckte vi.. Sen klockan åtta blev vi väckta av Anton..  Så man känner mig rätt trött så om en liten stund ska jag lägga mig.. Jocke sover redan haha han är nog lite sliten..

Idag när vi vaknade åt vi en god fukost och drack massa kaffe för det behövdes. Sen blev det en lång promenad:)
Klockan halv ett var det dags att träffa upp moster sandra på mobilia för lite shopping:) Jag handla en kofta och ett linne till mig själv:) sen köpte sis ett par stövlar till mig i för sen 25års present. Tack sis:)
Så vi var inte hemma från vid fyra idag.. Så nu ikväll har det inte hänt allt för mycket alla tre är helt slut..

Kommentarer
Postat av: Lillis o Anton

Vi tackar själv för en jätte mysig dag/kväll:) Vad bra att du hitta ngt till dig själv:)Vi somna runt tio i går.. Skönt. Puss o kram

2009-02-01 @ 10:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0