dagis...

Jag blogga igår men när jag skulle lägga ut inlägget försvann de.. sen orka jag inte lägga in ett nytt...

Bella börja inskolningen igår.. Hon är jätte duktig. Dock lite blyg.. Hon har hittat en liten kille som hon leker med.. Hon kramar honom mer än gärna hihi

Vet inte riktigt vad jag tycker om dagiset än.. Det är ett gammalt dagis lite slitet är de. Där är 14 barn på Linnean(så heter avd där Bella är)
Vi har inte fått reda på vem det är som ska ta hand om Bella de kvällarna. De lova att Bella skulle få träffa denna person under inskolningen. Det hoppas jag verkligen de håller.. Vill ju inte lämna henne till en främande människa.
Känns som det är lite "rörigt" dagis.. Hoppas det känns bättre under veckan..

Efter dagis träffade vi upp Evelina och hennespojkar.. Blev en fika nere i kävlinge city.. Länge sen vi sågs men det är alltid lika trevligt:)

Ska titta en stund på tv sen blir det sängen vid tio.. Har sovit SÅ dåligt i natt. Bella har sovit men inte jag:(

Kommentarer
Postat av: Evsi

Var kul att se er igår gumman!

Ja rörigt kan man lugnt säga. Jag ringde igår och jag får INTE ha dem längre än 17.45 på kvällarna för hon sa att de är då dagiset stänger :-( men hon kunde vara snäll och ställa upp idag, men inte framöver. så konstigt att bell får vara där längre. kram

2009-01-21 @ 13:13:26
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0