sista bilderna..

Idag vaknade jag klockan nio av att Bella fortfarande sov... Har inte blivit riktigt rätt med hennes rutiner sen vår resa.. Igår somnade hon inte från strax innan tio så det är ju inte konstigt att hon sover länge på morgonen.. Men idag somnade hon kl kvart i nio.. På bättringväg.. Ska väcka henne klockan åtta imorgon. Måste få rätt på hennes tider för nästa vecka börjar inskolningen ju.. Måste ändra på Bellas mat tider för på dagis äter de lunch redan elva. Här hemma äter Bella inte från ett.. Sen äter de mellamål klockan tre.. Bella brukar inte äta igen fran vid halv fem.. Jaja det löser sig..
Bella kommer troligtvis att äta lunch hemma med pappa innan han lämnar henne på dagis. Allt sånt kommer att bestämmas på måndag..
Har börjat kolla upp tåg tider til jobbet.. Jag kommer att få åka hemmifrån kl sex när jag börjar sju. Kommer att gå av bussen 06:56 får sen springa haha för att hinna till sju. Men är nervös för de kvällar jag slutar nio.. För jag måste hämta Bella innan tio.. och det tar en timme att ta sig hem.. Hoppas man kan komma fem över. Rör sig om 4 gånger på 7 veckor.. Annars tror jag mormor eller morfar eller farmor ställer upp och hämtar henne.. Hoppas på att ha mitt körkort SNART!!!


Idag har jag och Izabella varit hos Sofie. Var och titta på hennes nya lägenhet och fika. Sen tog vi en långpromenad ner till city.. Letar efter nya jeans till Bella.. Men vet inte vilken storlek jag ska ta. 86 i jeans är jätte stort till henne men 80 kommer hon ju till att växa ur snabbt.. Behöver ett par nya nu till dagis börjar:)

Lägger ut lite bilder till från resan men dessa blir nog de sista. Har hur många som helst men orkar inte lägga ut alla


Sista kvällen..

 
promenad med pappa på stranden


fin för kvällen

 
Min kärlek

 
så vackert

 
Haha den bild är bara för härlig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0