en dag hemma

idag har julen dansat ut hemma hos oss vilket jag tycker är skönt.. Efter de blev det städning här hemma vilket som behövdes.. Tvätten är också klar nu. Har säkert tvättat 15 maskiner.. Tack och lov har man maskin hemma så man kan ta det över ett par dagar..

Bella mår bra men hon har varit lite gnällig idag vet inte om hon har lite ont..

Har pratat med min chef idag... Jag har tagit tjänstledigt tom den 11/2 men ville komma tillbaka redan den 2/2 men det var vist inte så lätt som jag trodde... Han hade ju någon som gick för mig fram till den 10de.. så nu får jag vara hemma en vecka utan betalning BLÄ!!!  Bella kommer ju att vara på dagis.. Vad ska jag då hitta på?? jaja

Inte mycket att blogga om så jag lägger in lite bilder från resan...

 
en busig izabella


jag

 
En glaad Bella


VI


min kärlek


familjen Billsbo/Svensson


Jocke med sin pappa


Har tagit ca 150 bilder på semestern.. Alla blev inte så bra.. Lägger ut några till imorgon..




Kommentarer
Postat av: Lillis

Du kan leka med oss juh! Puss

2009-01-15 @ 11:16:35
Postat av: johanna

Ja det kan jag:)

2009-01-16 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0